...

Igår blev en lyckad kväll. Jag hade en svacka ett tag när jag tyckte att alla borde gå hem men efter lite snabba kolhydrater i form av tortillachips så blev humöret på topp. Vi åt makrillfiléer med sallad, romsås och färskpotatis och efter det blev det hallonglass, hemgjord.

  Sen spelade vi lite TP och Våghalsen. Det kom fram en del intressanta/roliga saker. Som att Sven tycker han har en "fläskig röv". Vi ställde oss oförstående. A tycker bäst om sina ögon "för dom är så snygga" och T har åkt fast för snatteri när han försökte stjäla ett kinderägg. Komiskt.


Det blev sen uppgång idag så vi skippade frukosten och körde en brunch. Det var gott och satt fint. Drog till Ö&B för att inhandla myggmedel. I år är vi förberedda! Två sprayflaskor, en rollon och ett stift. Knotten ska få en rejäl match!


Sen rända jag runt på stan i jakt på en bikini och hittade faktiskt en. Förhoppningsvis tycker jag även i helgen att det känns okej att ha den på sig. Hittade en jättefin klänning också, på indiska. Men den lär det väl vara för kallt för att använda. Packade den ändå.

  Sen blev det grillning i parken och nu har vi packat det mesta. Jag känner mig stressad eftersom vi måste jaga runt efter tält imorgon och helst ett skitstort paraply. Men det löser sig nog!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0