Fika.

Jag har varit hemma hos A på fika. Tanken var att vi skulle sitta på deras balkong men det var för kallt. A bjöd på kaffe och knäckebröd med ost. Det var skitgott! Mycket godare än bullarna jag hade med från hembageriet. Note to self: skippa fikabrödet och kör på mackor i fortsättningen.

  Morris blev inte överlycklig över besöket. Jag är inte helt säker men jag tror han kallade mig för en fet kossa när vi stod och "småpratade" i hallen. Fast han kan lika gärna ha bett mig hälsa till Figaro att han är en fet kossa.


Vädret har varit lite bättre än förväntat idag men strax innan jag begav mig hemåt började det regna. Ett iskallt och väldigt osomrigt regna. Jag försökte springa vilket inte är så lätt i sandaler man inte spänner fast. Dessutom försökte "behagen" hoppa ur bh:n. Inte på det där tydligen läckra sättet som Baywatchbrudarnas bröst gungar när dom springer i slowmotion över stranden utan mer på ett dallrigt brylékonsistensliknande sätt. Tur att det inte är långt hem ifrån A.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0