Planering.

Det är inte särskilt lätt att packa och förbereda när man inte har en aning om vad som kommer behövas. Det medför en viss irritation. Framförhållning är faktiskt inte så jävla dumt. Vid 18:tiden igår fick vi veta att vi ska sova i tält och att det inte fanns något tillgängligt, vilket det i tidigare utsaga skulle finnas. Idag bar det alltså av till Ö&B igen för att inhandla ett. Jag har inga problem med att sova i tält även om inomhus är lite bekvämare. Men eftersom vi inte fått klara besked om huruvida det finns sängkläder/madrasser heller så känns det fan i mig inte roligt!

  Jag blir förbannad.>:( Är det så svårt att slå en signal till sin mamma och fråga hur landet ligger? Suck. Well. Det finns madrass och sängkläder hos min mamma men det är väl tveksamt om det finns plats i bilen för det. Nu ska vi i alla fall äta och sen är det två timmar kvar tills tåget går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0