Städning och nytt rekord.

Eftersom Sven och Figaro stack till A på fotboll fick jag lite tid över. Tredje gången på drygt en vecka. Det är verkligen mer än vanligt. Hur som så fixade jag städningen vilket innebär att imorgon finns det inga måsten. Fast nu kom jag på att vi ju har tvättid vid tio. Ett litet måste med andra ord. Rätt stort om man ser till tvättmängden.

  Enligt SMHI blir vädret lite bättre men på torsdag blir det regn. Både här och i Mora, där vi kommer befinna oss. Känns ju lite halvtaskigt sådär men det är väl bara att packa regnjackan.


Och nytt rekord i dubbelhopp blev det idag. 29 stycken. Kunde ha blivit fler om jag inte tappat byxorna. No worries, jag hoppade här hemma. Figaro gillar det inte alls. Han blir galen och skäller hysteriskt jättegällt så trumhinnorna spricker. Får stänga ut honom för att han inte ska bli rappad i ansiktet för han har ju inte vett att hålla sig undan heller.

 

Jag ska nog lägga mig och läsa en stund nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0