Vad ska vi hitte på?

Idag var jag pigg när jag vaknade. Det var inte Figaro så det blev inte mycket till morgonpromenad. Det är jobbigt när han verkar så hängig. Men det känns lite meningslöst att ta honom till veterinären igen för dom verkar ju inte ta en på allvar eftersom han inte verkar ha ont eller har försämrad aptit.>:( Men hur normalt är det med en jack Russell som vill bli buren lixom?!

  Fast vad jag egentligen skulle skriva var att även om jag var pigg när jag vaknade var jag det inte ett par timmar senare. Sov middag i närmare en timme.=S Nu, hemkommen från jobbet är jag pigg igen och uttråkad. Varför är det så jävla svårt att hitta på nått att göra? Vad gör folk egentligen hela dagarna? Jag behöver en hobby.

  Nu ska jag i alla fall dricka upp min alldeles hemmagjorda smoothie med hallon och tranbär. Antioxidanter ska ju vara så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0