Varmt!

26 grader varmt i skugga. Jag håller på att svettas bort. Man kan säga att jag verkligen inte alls ser fram emot att börja jobba imorgon.=S Well. Ingen mening med att tänka på det. Stackars Lightning McQueen har försvunnit. Tror jag glömde honom på fältet hemma hos A och T igår. Som tur är så är han inte oersättlig. Vi ska strax bege oss ner på stan och köpa en ny. Sen blir det picknick i parken idag igen. det går ju inte att slösa bort sista semesterdagen på att sitta inne och uggla.


Nu ska jag slänga Figaro i duschen innan vi beger oss ut. Vill ju inte att det lilla kräket ska få värmeslag.=)


Kommentarer
Postat av: Hanna & Vovven Jessie

Hejhej! Vad kul att du äger Jessies farbror! Jag länkar till eran blogg, vad har han för kennelnamn? Jessie har Racystar Canis Hokuspokus, så din hund är alltså bror med Jessies pappa Racystar Bullet "Hugo".



Kul att nån i släkten skriver, ha det bra!

Kramar!

2009-06-28 @ 13:06:48
URL: http://www.hannasjessie.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0