Med en take awaykaffe.

Och ett hundkopplet i handen är det är rätt trivsamt att traska omkring på gatorna, eller gatan, i gamla stan. Ja vi har en sån här också. Butikerna är mindre, charmigare, ointressanta förvisso men trivsammare att se på än H&M:s opersonliga fönsterskyltning.


Det känns som det är söndag eftersom jag varit ledig och ska jobba hela helgen. Försöker att inte tänka på 19 (troligen som vanligt underbemannade) arbetstimmarför det får det att hugga i magen av oro. Förstår inte att det aldrig går över.=(



Poliser gör mig obehaglig till mods. Dom ska få en att känna sig trygg men jag känner mig bara skuldmedveten fast jag inget gjort. Så det var inte så kul att sitta på polisstationen och vänta på min tur att skaffa ny legitimation. Bilden blev ful också. Jag undrar om det är spegeln eller korten som ljuger. Jag hoppas det är korten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0