Planeringsförmåga och färdkost.

Jaha nu är A i stan, vilket innebär att bilen alltså finns tillgänlig. För en Normal människa som inte är totalt förståndshandikappad när det gäller planering skulle det ju innebära att man inom en förhållandevis snar framtid kan resa. Uppenbarligen är inte C en Normal person för trots att resan varit planrad i två veckor har hon "några grejer att fixa" så vi "kommer ej att komma iväg inom en och en halv timme". Förlåt men jag vill att hon ska typ avlida. Jag avskyr människan mer än jag trodde var möjligt. Så mycket att det gör ont inombords. Jag får nästan tårar i ögonen av all denna smärtsamma irritation!

  Så jag köpte godis som färdkost. Jag äter nästan aldrig godis. Har gjort det kanske tre fyra gånger sista året men idag kände jag ett våldsamt behov av att tröstäta sötsaker, så godis blev det. Vägde upp det onyttiga med lite vindruvor och en Brämhults juice för säkerhets skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0