Äntligen hemma!

Det har varit en lång dag! Ikanohuset har blivit väldigt mycket större sen jag senast var där. Så stort att jag han bli trött i benen innan vi kommit fram till IKEAS ingång. Det kändes lite hårt.

  Jag har inte fyndat. Ett fynd ska väl ändå vara något billigt och bra. jag har definitivt inte handlat billigt idag! Två klädesplagg för närmare 900:-. Det är dyyyyyyyyrt! Men jag har efter många år insatt att det faktiskt lönar sig att köpa dyra kläder som jag tycker är riktigt fina istället för billiga, halvhyfsade som jag så fort jag kommer hem ångar att jag köpt. Så det blev en jättefin liten klänning och en lång skjorta med resår i midjan och fint broderi på fållen.


På IKEA blev det riktigt billigt! Typ 120:- bara. Det tycker jag var stångt gjort med tanke på att man lätt drabbas av ett hysteriskt habegär efter saker man i allra högsta grad inte har användning för. Jag köpte vinglas för det behövs verkligen. Sen hittade jag en söt råtta som var i stort behov av ett nytt hem och så lite annan skit.


Nu håller jag på och inviger ett av de nya vinglasen med ett gott och kravmärkt Sydafrikanskt vin. Lagom strävt och med bra eftersmak. Det har antagligen en antydning av grön banan, hästbajs och röda bär i smaken också, om man frågar en expert.=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0