Bänga Boris.

Igår blev inte direkt bättre. Jag har aldrig kommit försent till jobbet, någonsin. Men igår var det verkligen på håret! Tidsuppfattningen blev väl lite åt helvete efter översovningen på morgonen. Så vi satt i godan ro och såg på Criminal mindes efter lunchen. Skulle åka fem i halv hade jag tänkt, absolut senast halv. Tittar på klockan, den är 18 minuter över och plötsligt slår det mig: Jag ska inte alls åka senast halv. Jag BÖRJAR halv! Panik igen. Suck. Det var bara att kasta sig ut och upp på cykeln och trampa som om elden var lös och jag var indränkt i bensin. Men jag kom i tid med två minuters marginal.=)


Idag träffade vi bängskallen Boris på morgonpromenaden. Figaro älskar honom trots att han med jämna mellanrum spöar upp honom. Jag blir förbannad, jävla hund (Boris alltså)! Figaro är inte den som backar från en fight men kastrater och tikar slåss han inte med. Boris är det förstnämnda och när han ger sig på Figaro backar han genast och viker ner sig. Men inte Boris, han bara går på tills man får tag i nån av dom. Stackar Figgz. Likt förbannat vill han alltid hälsa och blir så ledsen om han inte får.

  Imorgon har Figaro en lekdejt med blandrasen Buster, 5 månader gammal. Det blir kul. Note to selfe: Ta med kameran!

Från vänster: Figaro, Morris, Boris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0