Bruna ägg.

Jag förstår inte vad som är så konstigt med att tycka bruna ägg är fint. Det är ju bara att kolla på dom! Asfina! När jag bor i min lilla röda stuga med vita knutar ska jag ha ett gäng med höns (såna med fjädrar på tassarna) och dom ska vara bruna hela bunten!



Nu är jag på mindre dåligt humör och mer rastlös. Städningen är avklarad och det hänger en maskin tvätt på tork. Det finns massa saker jag skulle kunna göra: duscha, städa lite till, gå ut med Figaro igen, läsa, måla mer på balkongmöblerna, baka, teckna, skriva, botanisera på vinden. Men inget lockar.

  Så jag lyssnar på The Cranberries och saknar dom där månaderna för flera år sedan då jag uppnått ett sorts smärtfritt status quo. Det var skönt.


http://www.youtube.com/watch?v=9VDJ5DFjapE


Men nu ska jag skärpa mig. Ta en dusch och köra en "Suit up!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0