...

Färdigchillat i parken för idag. Jag och Figaro gled runt och kände oss somriga. I alla fall jag. Figaro kände sig nog mest överhettad för det är för varmt i solen för honom. Så vi gick och badade. Han är lite mesig och vill helst inte gå längre ut än att han kan bottna. Råkade slänga bollen lite för lång och det var på håret att jag fick hämta den själv. Så man kan väl säga att jag som inte badade alls var den mest mesiga, egentligen.

  M gjorde oss sällskap en stund, vi åt glass, jävligt mycket glass. Och det var som vanligt inte så jättegott som man föreställer sig att det ska vara. Men rätt okej ändå.


Det ser förjävligt ut i parken just nu. Det ligger både skräp och människor överallt. Jag blir förbannad, så svårt är det inte att slänga skiten man släpar med sig upp i parken. Okej att det blir fullt i papperskorgarna så man får ställa påsar bredvid och sen kommer fåglar och river runt. Men när det mitt i lejongropen ligger tidningspapper, burkar, grillar, spritflaskor osv. osv. trots att det står en stor jävla konteiner där, ja då undrar man vad fan det är för dumhuvuden som bor i Norrköping!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0