Jobb och target sticks.


Första dagen på jobbet efter min mastodontförkylning. Det var skitjobbigt och jag längtade hem så fort jag kommit dit.=S Tur att det är helg i alla fall.

  Nu har allt återgått till sitt "naturliga" tillstånd och om man bortser från hur skönt det är att bara ha Figaro att ta hand om igen så är det ändå rätt trist. Nu blir det ensamma promenader igen och de vanliga små irritationsmomenten har redan börjat göra sig påminda. Det var trevligt med något annat att tänka på trots allt.

  Men katterna är lyckliga igen och Figgz också för nu slipper han kräla runt under sängen för att trakassera dom. Vi har börjat lägga grunden för ett nytt trick. Jag använder en kinapinne som target stick. Figaro har inte riktigt kommit på vad som är tanken med den. Han smakar gärna på targeten istället för att bara dutta nosen emot den. Och vid ett tillfälle petade han sig själv i näsan med den.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0