Och idag.


Så har jag målat det sista i grunden på balkongmöblerna. Nu är det bara dekorationen kvar och förhoppningsvis är det den roligaste biten. Gjorde ett nytt försök med att porträttera Figaro också. Hundar är svårt och jag är inte så jätteduktig. Men här är resultatet.



Vi tog en promenad ner på staden också. Jag var glassugen så vi gick till Halvars men när vi väl stod i kön där ångrade jag mig. Vi gick vidare och kom på att en kaffe vore kanske gott. Landade i kön till caféet på Färjargården men igen tappade vi suget innan vi hann beställa. Vissa dagar är det väldigt svårt att veta vad man vill. Fast Figaro är rätt bra på det jämt, att veta vad han vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0