Igår.

Igår blev en rätt bra dag ändå. Vi åkte på Bob Marleys minneskonsert i Skärblacka. Eftersom ingen av oss varit där tidigare visste vi inte riktigt vart ribban låg så vi lämnade drycken hemma. Det hade vi inte behövt göra. Mitt ibland ölpimplarna knatade farbror Blå runt och såg mellan fingrarna. Jag tror de medvetet undvek buskagen för om dom ignorerat dofterna där hade dom nog begått grovt tjänstefel.

  Kände inte igen ett ända band, förutom Kalle Baah då och dom hade redan spelat när vi kom dit. Men reggae är ju alltid reggae och även om det inte är min favoritmusik så är det lättsamt att lyssna på.

  Jag och Figgz tog en tur i skogen och där sprang vi ihop med ett par som tyckte dom hittat ett lämpligt ställe att ägna sig åt intimt umgänge på. Lite för mycket för min smak faktiskt, rätt smaklöst. Vi åkte hem rätt snart för det var lite för kallt och blåsigt för att det skulle vara riktigt trivsamt. Vi spelade TP resten av kvällen och rundade av vid en riktigt human tid.


En liten sovernir från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0