Ring klocka, ring!

Jag fattar inte vad det är som försiggår! Vaknade i morse, klockan var strax efter sex. Kom på att jag inte ställt alarmet så jag ställde det på sju och konstaterade nöjt att det var 53 minuter tills jag skulle gå upp. Och då menar jag inte att jag räknade ut det i huvudet (vilket jag skulle kunnat göra) utan jag ser på min telefon hur lång tid det är kvar tills klockan ringer. Så jag vet att jag ställde den!

  Men vad händer? Jo jag somnar om och näst gång jag vaknar till kollar jag på klockan. Den är 7:35 och alarmet står på 08:00. Vad är det frågan om?? Är det min mobil som fått ett frispel eller håller jag på och ställer om den i sömnen? Vilket som så är det jävligt irriterande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0