Seg.

Idag orkar jag inte göra någonting alls. Det är rätt surt att veta att om dom där jävla schemaläggarna inte lagt ett kvällspass på min dagvecka så hade jag varit hemma från jobbet om 45 minuter istället för på väg till det.=(


Vi var iväg en sväng till Myrorna tidigare idag och hittade en vansinnigt söt kaffekvarn. Nu är jag uppe i ett antal av tre. Kanske borde bli en samlare. Tyvärr har vi lite för ont om plats för ett större antal. Hittade också ett litet skrin som jag inte har en aning om vad jag ska ha till, men det var fint och vi behövde komma upp i minst 100:- för att slippa kortavgiften (som dom egentligen inte får ta ut).


Nu är jag hungrig igen fast jag åt två mackor för bara drygt en timme sedan. Får satsa på en till kopp kaffe. Sen ska jag försöka sluta stirra på telefonen och hoppas att dom antingen ska ringa från mitt nuvarande jobb och säga "Hej! Vi tycker du har gjort ett så himla bra jobb sista tiden att du får ledigt med lön resten av veckan!" eller från jobbet jag sökt och säga" Hej! Din ansökan var så fenomenalt bra att du får jobbet utan intervju och med tre betalda semesterveckor i sommar!".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0