Sova.

Det är värdelöst att sluta jobba klockan 22. Riktigt värdelöst! Mest för att jag faktiskt vill ligga i sängen då. Visst om jag trampar på som ett skållat troll på väg hem kan jag (om inte kedjan hoppar, vilket den gör i princip jämt) vara hemma kvart över och i säng senast halv elva. Bara det att då är jag så uppstressad och andfådd och jag ändå inte kan somna.

  Jag tycker det är lagom att spendera 9 timmar per dygn i sängen. Sovandes. Absolut minst 8.5. Dessutom vill jag gå upp senast sju på morgonen. Det är en omöjlig ekvation. Därför hatar jag mitt jobb. Och av massa andra anledningar också men man hör ju massa hemskheter om folk som får sparken på grund av facebook och skit så det är väl bäst att hålla det utanför internet.

  Borstar jag tänderna och fixar allt annat införsänggångsgöra på två minuter och somnar så fort jag lägger mig får jag min minimisömn. Bäst att sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0