Stockholm.

Vi firade Valborg i Stockholm. På torsdagskvällen när vi kom upp var vi så trötta. Vi såg en film och delade på en halv flaska rödvin innan vi stöp i säng. På fredagen träffade vi C och T och några vänner till dom. Senare anslöt sig M som jag aldrig träffat förr. Hon verkade väldigt trevlig.

  Lördagen spenderade jag ihop med min kära mor. Vi tog färjan ut till Djurgården och åt lunch på Blå porten.




Vi var inte direkt ensamma, i ett hörn satt Fredrik Lindström och läste en bok. Jag tyckte han såg gammal och tunnhårig ut. Mamma som såg honom i motljus tyckte han såg bättre ut än på tv. Det blev tyvärr inga bilder.


Vi promenerade tillbaks till centralen. Passerade Junibacken och där satt Astrid Lindgrens och läste för en duva, vidare utmed vattnet och igenom Kungsträdgården där körsbärsträden blommade för fullt och en himla massa jesusälskare hade "slagit läger".





På kvällen åt vi lite god mat och drack lite mer vin. Det var väldigt skönt att komma hem, speciellt som jag gått och blivit ruskigt ordentligt förkyld.

Det är är saker på rymmen i Blackeberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0