And I will walk five hundred miles, and I will walk five hundred more.

 

Det blev en längre tur än vi tänkt oss. I alla fall än vad jag tänkt mig. Vad Figaro tänker är inte alltid så lätt att veta. Men det kändes dumt att gå hem när vädret var så strålande och solen snart skulle gå ner. En timme och tjugo minuter blev det. Vi gjorde inget särskilt. Tränade lite och tog kort. Var ute på Himpa igen och där rände det runt några hundar. Dom såg ut att ha roligast i hela universum. Figaro verkar aldrig ha så roligt. Han leker nästan aldrig nu för tiden. Bara i källaren, där har han hur kul som helst. Crazydog.

  Lyckades ta ett riktigt fint kort på Figaro. Tyvärr stack det fram lite trädgrenar bakom honom som liiite, liiiiiite sabbade bilden. Tänkte gå tillbaks och försöka igen men då hade två feta labradorer ockuperat bänken där vi tog kortet. Typiskt feta labradorer att inte springa runt när dom har ett helt jävla fält att springa på. Nej dom ska sätta sig på den ända bänken som finns på två mils omkrets typ.

 

Nu har Sven cyklat iväg för att träna. Figaro ville inte följa med så han fick stanna hemma med mig. Jag ska snart städa. Figaro ska sova. Han gör det redan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0