Blommor, träningsvärk och KENT.

Idag har jag träningsvärk. Mest i bröst och axlar eftersom jag gjorde några ynkliga armhävningar igår efter joggandet. Det känns lite, lite i benen efter att jag suttit still. Det är ju tragiskt hur otränad jag är!

 

När jag kom hem igår hade Sven köpt blommor. Hela rummet lyser lixom upp av en liten bukett på bordet. Och jag med för den delen. Jag blir überöverlycklig!^^


 

Snart ska bi boka biljetter till KENT i Linköping den 10:e mars. Woho! Vi såg dom förrförra sommaren här i Lejongropen och det var den absolut bästa konsert jag någonsin varit på. Vilket i och för sig inte säger så mycket för jag går aldrig på konserter. Men dom var gåshudsbra! Och det är bra att ha nått att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Majje

Aha, var det 10:e mars!?

Men have fun bah! :)

2009-11-11 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0