Catfight och kaffefilter.

Sven och Figaro är och tränar. Vi andra har gjort det vi brukar. Alltså har jag städat och katterna pucklat på varandra för fulla halsar (det innebär att dom skriker och gapar medans dom leker/slåss). Figaro har ju den relativt goda vanan att lägga sig i när dom håller på sådär. Den är relativt god eftersom jag tycker dom är onödigt hårdhänta med varandra och helst ser att dom coolar ner sig.

  Jag ska snart ut och jogga. Ska bara dricka upp mitt kaffe först och njuta lite av lugnet, nu när katterna har upphört med sina stridslekar. Apropå kaffe tog äntligen dom gamla filtrena slut igår så nu har vi nya. Dom förra var blekta och kaffet smakade helt enkelt sämre när man inbillar sig att man får i sig blekmedel. Tacka vet jag obehandlade filter!



 

Och när det gällde schemat skulle jag tydligen tala med en kille som vi kan kalla Leif, för han heter det. Men han stack till Karlskoga idag och naturligtvis kunde (eller ville?) ingen annan hjälpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0