...

Här om dagen hade dom älgfärs på Hemköp. Intresting tyckte vi och köpte ett paket. Jag tror aldrig jag ätit älg förr. Sven hittade ett recept på älgbiffar med quinoa och cream fraiche och andra läckra saker, som potatismos bland annat. Det smakade hur bra som helst! Och äntligen fick vi en chans att testa rönnbärsgelén som vi gjort helat själva. Den smakade inte skit den heller.=)





Nu på förmiddagen har vi varit på Ö&B och inhandlat städgrejer. Så det är kanske inte så svårt att lista ut vad jag ska ägna i alla fall delar av dagen åt.=) Ska bara dricka upp mitt kaffe först.
  Jag gillar att köpa städgrejer. Det är väl lite stört kanske. Men jag tycker det är inspirerande. Och idag finns det ju rengöringsprodukter som luktar så fantastiskt! Jag brukar köpa en Mr Muscle som luktar så gott att jag får lust att spraya mig själv i munnen med den! Tror det är med ”smaken” frozen lime and vinegar. Låter väl smarrigt? Rekommenderar den varmt. Till rengöring alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0