Favoritlistor och kattmat.


Jag gjort en ny favoritlista på min telefon. En jogginglista. Rotade fram min gamla mp3spelare som jag använde förr på stenåldern,för den var full med runningmusic. Nu ligger dom allra bästa låtarna på min mobil, som för ovanlighetens skull samarbetade under överladdningen. Det gick på tredje försöket och jag behövde bara sitta blickstilla i tre minuter med telefonen i handen. Hurra! Nu längtar jag efter att få gå ut och jogga i kväll!=D

  Men först ska Figaro och jag ta en rejält promenad och sen ska jag gå och köpa kattmat. Den är tvärslut och det är skandal! Man får fan inte vara så slarvig att man inte köper ny mat innan den gamla tagit slut! Fy Jonna! Fy!! Som tur är hade dom flera säckar inne så nu står en med mitt namn och väntar på att bli upphämtad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0