I’m feeling very Olympic today.

 

Jag tycker det är sjukt att ha nio timmars arbetsdag. Helt sanslöst! Jag känner mig som en taiwanesisk barnarbetare. Jag vill ha sex timmars arbetsdag. Ska man som jag vill/behöver, sova nio timmar blir det jävligt lite vaken tid över om man ska jobba nio timmar också.

 

Hur som helst. Igår blev det inget joggande för jag kände mig lite trött i benen efter att först ha gått ett varv runt Himpa själv (fast Figgz var så klart med), sen en tur på stan för upphämtning av Svens arbetsblabla och kattmatsinhandlning och tillslut ytterligare en sväng runt Himpa. Den här gången i Annsofies sällskap. Så efter det fick det bli relaxande.

  Men idag har vi minsann varit ute! Det var hemskt blött, jag klev i många vattenpölar eftersom dom var skitsvåra att se. Det gick bra fast inte lika bra som sist, eftersom vädret var så jävla dåligt.

  Nu är jag trött. Jag ska diska av lite så jag slipper fixa frukost i ett bombnedslag och sen ska jag nog läsa lite och göra min plikt som Gimliägare, alltså (klappaklappaklappaklappa) innan sänggång.



Kommentarer
Postat av: vera

nej va söt :)

2009-11-21 @ 13:20:30
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0