Mr Chilly och magsjukan.

Stackars Figaro är dålig i magen igen.=( Har försökt komma på vad han kan ha ätit som han inte brukar äta. Svårt att veta vad han stoppat i sig ute men en sak vet jag i alla fall. En stor jävla brödkaka! Nått smarthuvud som slängt den i ett buskage, antagligen till fåglarna. Den blev Figaromat istället.

  Annsofie kom med förslaget glutenallergi och det känns inte alls orimligt. Jag vet ingenting om allergier men bröd innehåller ju gluten i alla fall och Figaro brukar inte äta det. Nu blir det ris och kyckling tills han är bra igen. Kanske vågar man sig på att göra ett test sen och ge honom en stor jävla pain riche eller nått för att se vad som händer.

 

Sven har fixat en testperiod på WOW åt mig så idag har vi spelat. Det gjorde vi förra året med. Jag hade en jättefin katt vars namn jag inte minns. Han har väl svultit ihjäl nu. WOW är rätt roligt men jag orkar ju inte lära mig nått. Jag bara tar rygg på Sven så får han tala om vad jag ska göra. själv sitter jag och gnäller över att min gubbe har så fula byxor och att det är grymt att slå ihjäl djuren. Utom spindlarna då för dom är ju fula.

  Svens gubbe har fått ett jättegulligt litet djur! Den ser ut som en lunnefågel och heter mr Chilly. Jag ville att han skulle ge mig den men det gick inte. Skitdumt. Vad ska han ha ett sött husdjur för när det är jag som vill ha djur?!

  Nu ska jag provdricka te:t jag gav Sven och så ska vi spela lite mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0