På museum.

Jag ville göra något idag. Så vi gick till Arbetets museum. Vi har varit där förr men aldrig hittat till dom fräna utställningarna. Bara massa kommersiell skit har vi fått titta på. Jag kommer inte ihåg exakt var det varit men smörja har det varit!

  Men nu har dom en utställning med fotografier från skeppsbrott och det är ju lite spännande! Jag har ingen aning om man får ta kort på museum men jag gjorde det ändå. Vi tog ett varv i souvenirbutiken också men den var med full av onödiga och fula saker som dessutom kostade sjukt mycket! Sven köpte två vykort. Jag köpte ingenting alls. Så billigt blev det ju.


 

Jag är trött idag för jag sov sanslöst dåligt i natt. Låg vaken jättelänge med ögon som sved av trötthet och likt förbannat kunde jag inte somna. Trots det tog jag en till joggingtur idag. Det funkade det med. Nu ska lägga mig på minus igen genom att dricka ett par glas vin. Vad fan, det är min första lediga dag på sju dagar. Jag förtjänar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0