Sjukligt.


Eftersom Sven gått och blivit dunderförkyld så köpte jag en liten kryapådigpresent när jag var nere på stan förut. Naturligtvis medföljde ett kort. Eftersom jag älskar kort! Sven fick kortet, läste att det var en kryapådigpresent, kikade över kanten på påsen och fick syn på en vitlök. Sven sa ”Det borde varit en whiskey”. Efter nästa titt över kanten hittade han förstås en whiskeyflaska! Hallå jag känner väl Sven lixom.=)

Följande saker fanns i kryapådigkittet:
- Vitlök
- Whiskeyn
- Citroner
- Näsdukar
- Halstabletter
- Honung
- Te
- Cvitaminbrus
- En I love you-nyckelring 





Shit vilken bra flickvän jag är alltså! Jag känner mig som rena Moder Theresa. En helgonförklaring någon?


Kommentarer
Postat av: Eva Philipson

Om jag får flunsan vill jag ha samma behandling per korrespondens. Kramar till min fantastiska dotter som Sven har lyckan att vara sambo med.

2009-11-06 @ 22:50:27
Postat av: Majje

Du e då för rar stumpan!

Haha!



Han hade väl vett att säga tack hoppas jag? :)

2009-11-06 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0