Vi börjar på 100% och ökar.


Figaro och jag tänkte gå runt Himp i morse. När vi väl var där så kände vi att what the heck! Så vi fortsatte ut till Fiskeby och gick över tågbron. Vi var ute i en och en halv timme och vädret var alldeles strålande! Naturligtvis glömde jag kameran, som vanligt.

  Sen blev det frukost förstås. Ett avsnitt 70’s och sen hojade jag ner på stan för att ekipera mig. På inköpslistan stod det TRÄNINGSKLÄDER, ja, med versaler. Det gick förvånansvärt fort. H&M är inte mitt favoritställe, men hellre ett par jogginbrallor därifrån för 299:- än ett par från Stadium för 599:-. Så dit bar det av och hem kom jag med två byxor, två linnen och en tröja. Det skulle inte skada med en extra sportbh. Men dom är dyra och där får man inte snåla. Kanske när lönen kommer.


Igår var Annsofie, Annie och Thomas här på lite TP och vin. Det blev spontanbestämt några timmar innan jag slutade jobba. Annsofie kom först och vi käkade lite grekisk sallad till middag. Sven vann TP:t, tätt följd av Thomas. Vi andra slogs friskt om sista platsen. Jag vann inte. Jag kom faktiskt trea, med stor marginal till andraplatsen och liten till fjärde.


Nu ska jag strax ta Figaro på en till promenad. Försöker kompensera lite för dom senaste dagarna då han fått alldeles för lite motion eftersom jag jobbat drygt nio timmar om dagen. Sen får han följa med Sven och träna och i kväll ska vi jogga. Det borde göra honom nöjd.


 


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Joo jag vet också att det blir bättre. Men sen finns det stunder så man verkligen vill ge upp allt. Tyvärr.

2009-11-21 @ 14:29:48
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0