Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder?

Det är ett alldeles, alldeles vansinnigt vackert väder! Figaro och jag har redan promenerat i två timmar. Först morgonpromenad själva och sen med Annsofie och Morris. Nu är Figaro med Sven och tränar (Sven tränar, Figaro tittar på). När dom är tillbaks lär vi nog ta en tur till! Måste passa på nu när det känns skönt att vara ute!

  Nu sitter jag här och försöker koppla av och ha det lite trevligt för mig själv. Det är skitsvårt eftersom dom för ett jävla liv i trapphuset! Dom borrar och står i precis innanför ytterdörren.

 

Här om dagen rensade jag ut min garderob. Det måste vara första gången någonsin som jag faktiskt har kläder jag tycker är snygga, inte bara när dom hänger i garderoben utan till och med på! Det känns riktigt trevligt.

  Jag har aldrig varit duktig på kläder. Det har uppenbarligen blivit bättre nu på äldre dar. Som tur är. För såg jag faktiskt ut som skit! Usch! Jag tycker synd om mig själv när jag tänker tillbaks på det.

  Hur som helst. Vad jag skulle komma fram till var att det nog inte bara sitter i kläderna. Jag har slutat vara så vansinnigt kritisk mot mig själv. Jag är faktiskt inte universums fulaste människa. Jag är nästan snygg. I alla fall i rätt vinkel.=P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0