Födelsedagsfest och frierier.

I lördags var vi på födelsedagskalas. Niklas fyllde 28. en som heter Stoffe fyllde 27. Inte jämt någonstans. Det bjöds på god smörgåstårta och eftersom Niklas fått ungefär en hockeytrunk fylld med öl så bjöds det på sådan också. Och levande musik och whiskey. Det var roligt och blött och lite luddigt, kan man säga…. Det var inte kul att gå till jobbet på söndagen, men det gick faktiskt över förväntan.




Och idag har Figaro fått ett frieri. En tjej som letade efter en hanhund till en tik som skulle vara en jack russell men hon viste inte om den var registrerad. Jag blev så smickrad att hon fick ta mitt telefonnummer. Helt idiotiskt! Jag har ju inte tänkt låta Figaro bli farsan. Han är ju helt galen för guds skull! Och för stor och har för mycket färg och är varken mentaltestad, ögonlyst eller kollad för patella luxation. Han är bara sjukt fantastiskt otroligt söt. Men det räcker ju inte långt. Nåja, skit samma. Dom ringer nog inte ändå.


Imorgon har Sven och jag varit tillsammans i 3 år. Det är inte klokt vad tiden går! Figaro var ung och oförstörd. Det var nästan Sven och jag oxå och vi hade hela livet för oss…. Inte som nu. När vi alla tre börjar bli gamla. Men om man bortser från att det så känns det hemskt trevligt att tänka på att det gått så lång tid.=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0