Före och efter.


Hallen är färdig. Jag gjorde allting helt själv! Och det som tog mest tid var att skruva tillbaks dom förbannade hyllorna! Jag höll på att få ett frispel. Det låter så enkelt, det såg så enkelt ut. Men det var skitsvårt! Inte gick det att bara dra upp skiten lite hur som helst. Nej det skulle vara rätt hylla på rätt plats och rätt skruv till rätt hylla. Men tillslut gick det i alla fall.

 

Resultatet ser ni här:





Sven tyckte det var bättre med den gula tapeten. Men sen är han ju sinnessva.... jag menar färgsvag!


Nu ska vi äta Entrecote, klyftpotatis och bearnaisesås. Mmmm vad gott!




Kommentarer
Postat av: Eva Phiipson

Fick för mig att det var vardagsrumet som skulle få en ansiktslyftning. Du pratade om at måla över grönt!?!

2009-11-08 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0