Gimli.

För ett tag sedan hade Gimli ett riktigt kräkkalas. Det var inte många hörn i lägenheten som inte blivit utsatt för hans spyor. Det var inte bara på golvet. Icke! Han hade visserligen lagt några nästan osynliga droppar på strategiska ställen som precis innanför toalettdörren, bakom en tröskel. Men dom värsta pölarna låg på vardagsrumsbordet. Inte bara det! Han hade spytt på Svens telefon! Till och med sängen blev utsatt för hans attentat! Det var rätt vidrigt alltihop och jag kände att min syn på Gimli förändrades en aning.

  Är han verkligen den underbara, vänliga och charmante herre som vi alla känner och älskar? Det är inte så vänligt och charmigt att spy på mitt täcke. Svens telefon kan jag förstå att han spydde på. Gimli gillar att visa Sven vem det är som bestämmer. Men mig älskar och avgudar han ju! Bor det en liten Mr Hyde i honom? Jag vet inte vad jag ska tro längre. Min världsbild har vänts upp och ner.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0