Hälsovecka.

Som vanligt efter att ha jobbat en sexdagarsvecka känner jag mig helt tom i huvudet. Det blir dubbelt så tomt när man jobbat två sexdagarsveckor på rad. Jag behöver vara ledig. Länge! Men icke. På onsdag är det dags igen. Suck.

  Men den här veckan är det i alla fall bara femtimmarspass. Konstigt nog känns femtimmarspass lika jobbiga som längre pass eftersom man får så himla lite rast. Well, veckan blir förhållandevis kort ändå.

  Jag tänker ägna den åt sunt levene. Förstår inte riktigt hur det går till men ju mer jag tänker på att försöka äta bättre desto sämre äter jag. Igår tillexempel tryckte jag i mig fem kanelbullar. Jag hade inte ens bakat dom själv! Det var inte ens så gott som det borde ha varit. Gott var det förstås men inte fyrabullarpåradenochenlitesenaregott.

 

Så idag har jag ätit nyttig och känner mig inte alls hälsosam. Tvärt om, jag känner mig konstig i halsen, har haft lite huvudvärk större delen av dagen och nu har jag sinnessjuk hicka. Det känns som det blir tidig sänggång idag. Typ kanske nu på en gång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0