Hyllmontering.

Just nu sitter jag med Öket fastklämt mellan knäna och väntar på att hans huvud ska limma fast. Han tappade det här om dagen. Det låter mycket konstigare än vad det är.

  Jag har varit med Tesse ute vid Ingelsta och handlat hyllor. Det blev två eftersom dom inte hade en lång nog. Vi tog en fika också och sen kände jag mig slösaktig och bestämde mig för att köpa ett par fina påslakanen jag spanat in på ICA Maxi för nån månad sedan. Känns som det behövs lite färg här nu när väggarna är i princip vita. Men dom var naturligtvis slut. Damn! Jaja, sparade typ 300:- på det.

 

Jag har i alla fall borrat upp hyllorna. Borrandet gick som en dans, skruvandet var betydligt värre. Det måste vara en idiot som designat konsolerna! En idiot med en jävla massa konstiga verktyg som ingen normalt verktygsutrustad människa har. Men det gick tillslut. Jag är nöjd! Var lite knepigt att hitta grejer att ställa på hyllorna bara, men det gick det med.

  Tror Ökets huvud sitter fast igen nu.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0