Nästan klart.

Igår var en späckad dag. Förutom ca 30 minuters frukost, 15 minuters lunch och 15 minuters kaffpaus var jag på benen från 8 till 21. Jag har träningsvärk efter allt hoppandes upp och ner på pallar och stolar, jag har en blåsa i handen efter allt rolland och ett litet skärsår i ena fingertoppen som inte alls har nått med målandet igår att göra.

 

Saker jag gjorde igår:

- Cyklade till Bauhaus och köpt Max.

- Tömde tre bokhyllor på skitdammiga böcker.

- Målade.

- Gick och köpte en till roller.

- Promenerade Figaro.

- Målade.

- Skurade bort färg från golvet.

- Målade.

- Målade lite till.

- Dammade av nämnda asskitiga böcker.

- Möblerade tillbaks.

 

Det ser inte så märkvärdigt ut när det är uppspaltat sådär. Men det var jobbigt! Ännu åtrstår dock en hel del. Det här bland annat.






 Det hade varit mycket mer kvar om inte Sven hjälpt till med målet. Katterna drog sitt strå till stacken också, genom att inte lägga sina svansar och andra pälsbeklädda kroppsdelar mot väggarna. Figaro ville också hjälpa till. Han doppade sin boll i färgen och försökte måla golvet. Det blev inte så bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0