Att komma ihåg.

Drog ner på stan för att köpa cykellysen. Det glömde jag bort naturligtvis. Istället blev det en brun stickad tunika från H&M för 199:-. Jag tyckte det var billigt.letade en hel evighet efter en orange mössa men det var kört. Orange verkar ute i år. Synd. Min nuvarande mössa är lite för stor.

  Jag har kommit på att Lindex är min favoritaffär. Dom har en himla massa snyggt just nu! Var jag lite rikare, eller lite slösakigare, hade jag bränt en jävla massa pengar där.


 


Figaro har också fått grejer. Ett riktigt bekvämt (tror jag, kunde ju inte direkt prova det) reflexhalsband. Han får en sportig look i den, till skillnad från i sitt läderhalsband som är lite mer elegant och sofistikerat. Öhm… Han har varit mycket bättre i magen nu under dagen också. Hurra hurra!





Inte ens Sven har gått lottlös. Jag köpte två Guinnies åt honom när jag var på systemet. Fast dom betalade han i och för sig för själv. Men med tanke på hur vansinnigt lång kö det var så tycker jag allt han kan se det som en liten gåva.=P

 


Kommentarer
Postat av: Majje

Tänkte tipsa dig om det, att Lindex på Maxi hade sjukt mkt Jonna-kläder såg jag, å mycket på REA! :) Så är det troligtvis på stan med, vad vet jag. Men nu har jag sagt det iaf! :)

2009-09-27 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0