Födelsedag.

Igår fyllde Sven år. Grattis grattis! Vi åt kladdkaka med Anders och Thomas på kvällen och Sven öppnade presenter. Vi brukar inte slå på så jättestort när det gäller födelsedagar. Tycker tanken bakom presenten är viktigare än innehållet.
  Jag hade köpt fyra böcker. Sven hade redan läst två. Typiskt. Sen hade jag oxå köpt salt och pepparkar i form av två små bullterriers, för dom var så söta! Lite ego, det var ju snarare jag som ville ha dom än Sven, även om han också tyckte dom var söta. Förutom det fick Sven en mössa som han såg hysteriskt rolig ut i, eftersom han satte den åt fel håll. Jag har skrattat åt det hela morgonen.=) Ett spel fick han också.
  Eftersom jag är så fantastiskt romantiskt plockade jag blommor till Sven på väg hem från jobbet. Det fanns bara gula och vita, i alla fall om man inte rånade en planterad rabatt och det tycker jag väl inte man ska göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0