Hej och välkommen till Gud, vad kan jag hjälpa till med?

Det har varit mycket Gud idag. På väg hem fick jag veta att Gud har en hotline, han svarar alltid och man blir inte ens placerad i kö! Jag tycker Smådjurskliniken borde ringa och kolla vad Gud har för kundtjänst, dom har uppenbarligen mycket att lära!
 Inte nog med dety. Jag har blivit välsignad oxå. Jesus lever och han älskar mig. Så tacksam som den damen jag pratade med var mot mig, efter att vi löst hennes problem tror jag ingen någonsin varit. Hon skrattade jättehögt. Jag blev på riktigt strålande humör, jag gillade henne, trots att hon var religiös. Det är fina grejer, att känna sig uppskattad.

I fredags visade jag mig själv lite uppskattning genom att ge mig själv en blomma. En stulen blomma. Det känns ju lite mer speciellt om man vet att någon verkligen har ansträngt sig för en. Jag kan meddela att den känslan inte riktigt infinner sig om det är man själv som anstränger sig för sin egen skull. Konstigt nog.
  Den här bilden är jag är jättenöjd med. Kolla bara in Gimlis söta lilla nos!^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0