Hos Annsofie.

Igår kväll var jag hemma hos Annsofie och umgicks lite. Det var väldigt trevlig. Bortsett från att Morris, när han kom hem, som vanligt var jävligt oförskämd mot mig. Jag fattar inte vad hans problem är! Bara för att han ogillar Figaro behöver han ju inte ta ut det på mig lixom. Jag tycker det är jävligt omoget och barnsligt gjort! Morris, om du läser det här: Grow upp!

  Hur som helst. Annsofie som är en god värdinna bjöd inte bara på tilltugg, utan även på skumpa. Okej det var fejkskumpa, men jag tycker det gav festen en classy touch. Tills Annsofie hällde över det i en petflaska så dom kunde ta med det som ”färdkost” till krogen. Då blev det väl liiite mindre elegant.=P

  Eftersom jag är tråkig och hemskt gammal gick jag hem när dom andra gick ut. Idag är jag nöjd med beslutet. Om några timmar ska jag jobba och det är hemskt skönt att varken vara bakis eller trött.=)





Figaro är sämre idag igen.=( Väldigt lös och har kräkts nu på morgonen. Kanske började vi ge honom vanlig mat lite för snabbt igår. Det blir ett dygns fasta till och veterinären på måndag om han fortfarande har diarré. Såvida han inte tappar humöret och blir riktigt dålig. Då får det bli akuten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0