I lördags.

Jag förstår verkligen inte hur folk med heltidsanställningar hinner med något mer än att arbeta, äta och sova och annat nödvändigt och mindre roligt. Jag gör det då inte!

I lördags var det liten kräftskiva. Jag, Sven, Annie, Thomas och Majje tuggade i oss fyra paket kräftor. Jag kunde lätt ha ätit mer.=D Till det drack vi naturligtvis snaps. Nån sorts flädersnaps som ärligt talat inte smakade gott! Parfym typ. Hu! Fast sprit är ju aldrig särskilt smakfullt förstås.=)
  Efter ätandet åkte TP:t fram. Niklas joinade oss lite senare och vi spelade lite charader. Det var kul, riktigt kul faktiskt! Inte alls så pinsamt som jag minns det brukade vara. Har något pinsamt, väldigt vagt minne av att jag och min bror försökte leka charader ihop med de vuxna en gång och ingen förstod ett skit. Tror vi försökte göra Melker från Saltkråkan. Idiotiskt! Hur som helst. Det var roligt men efter att, jag tror det var Majje, fått Yassir Arafat nåntingnånting som jag inte kommer ihåg, beslöt vi att personnamn inte var okej så vida dom inte var väldigt lätta.
 Eftersom Sven inte tyckte charader var kul återgick vi efter en stund till att spela TP. Vi delade upp oss i någorlunda jämna lag. Jag och Annie blev ett lag och vi kickade as, som vi brukar göra efter ett par glas av något alkoholfritt.=)

  Det var på det hela taget en mycket trevlig kväll.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0