Idiotiska åsikter.


Idag har jag läst över två hundra kommentarer på aftonbladet. Alltihopa om den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/wendela/article5723200.ab. Jag är mer än någonsin övertygad om att majoriteten av de som kommenterar på aftonbladet är helt hjärndöda!
  Folk satt på fullaste allvar och påstod att det är fetmapropaganda att visa en sådan bild. Att kvinnan ifråga står för ett osunt ideal och att man aldrig ska uppmuntra övervikt. Jag bara undrar, vilken jävla övervikt DÅ??!! Ja hon har en mage. So what? Hon sitter ju för guds skull ner, framåtlutad dessutom!
  Och när folk dessutom vill påstå att de som faktiskt tyckta att modellen såg ut som en normal kvinna och dessutom var vacker, förespråkade sjuklig övervikt? Hur dum i huvudet måste man vara för att kunna göra en sådan koppling?
  Somliga personer skulle man hel enkelt bara skjuta. Hela världen skulle bli en bättre plats om män och kvinnor med åsikten att en kvinna med lite hängmage är onormal, ja nästan äcklig, inte fanns.

För övrigt har jag experimenterat lite med min nya kamera. Det var knepigare än jag trodde. Jag måste nog läsa den där instruktionsboken ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0