Morgonpromenad.

Figaro och jag gick upp strax före sju i morse och tog en nästan en och en halv timme lång promenad. Figaro ville som vanligt ner på stan och eftersom det är lördag och ingen påvägtilljobbettrafik så gick vi ditåt. Vi var nästan helt ensamma och det var jätteskönt!




Figaro fick ett märgben för en stund sen. Det var jobbigt tyckte han. Inte fick han gå runt och gömma det, bara hållas på en gammal handdunk, helt ovärdig nått så gott. Och katterna tittade så suspekt på honom och jag sprang runt med kameran och var närgången. Först satt han med det i munnen i säkert tio minuter utan att veta vad han skulle göra med det. Men tillslut trillade polletten ner.


Vi skulle gå och kolla på när Dragontrumpetarna hade uppvisning idag. Svens kusin skulle vara med. Först hade vi tänkt gå till Tyska torget, men sen bestämde vi oss för att gå till Holmentorget, där visningen började halv tolv. Jag tyckte det skulle bli jättekul! Kanske skulle dom till och med ha hästar med sig!

  Men naturligtvis när jag ser fram emot något blev det skit av alltihop. Ca 20 minuter innan det var dags att gå upptäckte Sven att det var igår visningarna var, inte idag.=( Idiotiskt! Vem har tid att kolla på dragoner halv tolv en fredag?! Inte jag i alla fall, jag jobbade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0