Mycket promenerande blir det.

Jag är så jävla trött i benen! Det känns som jag har gått och stått hela dagen, och det har jag ju faktiskt nästan.
  Efter att ha hivat in två maskiner med tvätt tog Figaro och jag en ungefär 45 minuter lång morgonpromenad. Efter det blev det lite softande i soffan med frukost och ett NCIS. Jag tror klockan var ungefär halv elva när jag tog nästa tur med Figaro. Bara en kort kiss och bajstur, om nån var intresserad av att veta. Sen blev det två timmar på stan ihop med Annsofie. Jag köpte nya kaffemuggar till mig och Sven. Resten var rätt ointressanta grejer som kaffemått, grapsked/knivar och en massa trosor.
  Sen gick vi hem, men då var det ju dags att ta en promenad med the dogs. Så vi gick runt Himpa. Passade på att plocka rönnbär, så imorgon kan vi göra den där gelen vi sagt att vi ska göra. Den promenaden tog ytterligare en timme och fyrtiofem minuter. Nu tycker jag att jag gjort mig jävligt förtjänt av att sitta ner och njuta av mitt kaffe. Det kan vara inbillning men jag tycker det smakar extra gott i den nya koppen.=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0