Söndag 090906, 15:09.


Jag har laddat en playlist med Winnerbäck. Massor med Winnerbäck. Känns som en sådan dag. Det regnar men det är lugnt för jag behöver inte gå ut med Figaro på länge. Sven har tagit med sig honom hem till Anders. Lite senare ska jag åka till Ingelsta med Tesse. Borde skriva en inköpslista för annars kommer jag glömma bort allt som jag borde köpa. Men nu ska jag bara koppla av en stund.
  Jag har fortsatt öva med nya kameran. Det är svårt när den är så liten, men det är okej. Nu har jag i alla fall tid på mig att spara ihop till en systemkamera. Borde också ta tag i att skriva ett arbetsprov så jag kan söka den skrivkurs jag var lite för sent ute att söka i våras, och i somras med för den delen. Men nu har jag koll. Absolut senast 1:a november. 






Igår ringde dom från jobbet och frågade om jag "ville jobba över imorgon". Jobba över? sa jag, jag jobbar inte imorgon. Nej det viste dom, dom menade förstås jobba extra. Då säger man ju det! Men det hade jag naturligtvis ingen lust med alls, så jag sa nej. Kanske dumt. Är ju rätt bra med mertid på söndagar. Blir bra både om man tar ut det i pengar eller komp. Försent nu i alla fall och jag hade ju ändå ingen lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0