Ännu sjukare.

Det här är förjävligt! Min hals värker, jag hostar/harklar upp vidriga slemklumpar. Min ena näsborre är totalt igenkorkad av snor, den andra gör lite ont att andas genom. Jag har en svårbeskriven känsla i bröstet, jävligt obehaglig och obekväm är den i alla fall. Jag tror jag håller på att dö.

  Varför sover man så jävla dåligt nattetid för, när man är sjuk? Man vill ju sova, det är ungefär det ända man vill. Men så fort man lägger sig i sängen är det kört! I soffan mitt på dagen går det utmärkt däremot. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är väl lika bra det.

  I morse när jag låg och vände och vred mig och svettades under täcket och frös utanför det, fick jag lust att ta täcket och krypa ner i badkaret. Där inne var det så behagligt mörkt och svalt. Skulle säkert sovit helt fantasiskt bra där inne. Kanske provar imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0