Aprilväder och sånt.

Det är inte meningen att det ska snöa den 22:e april. Det heter visserligen aprilväder men nån jävla måtta får det väl ändå vara! Jag har varit och tränat. Bröst och tricep. Det var tungt och svårt med bänken när inte Sven var med och passade. Sven ville inte träna. Inte bröst och triceps i alla fall. Han tränade sina klickmuskler istället. Sina wowklicklicklickklickmuskler.

  Idag har han, Sven alltså, äntligen fått göra nasi goreng. Som han har längtat! Och jag har sagt ”Neeeej jag vill inte ha det!” och tänkt på skolans nasi goreng som var synnerligen skittråkig! Men det var helt okej, fast jag hoppade över riset för att hålla nere kolhydraterna. Starkt men helt okej. Räkorna var goda.

 

Nu ska jag sova och hoppas att det inte snöar imorgon när jag vaknar. Jag är ledig tre dagar i rad och försöker komma på något trevligt att göra. Om vädret tillåter blir det kanske en sväng till Söderköping. Två år i rad har vi varit där den 1:e april. Men inte i år alltså. Men kanske på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0