Bebis på ingång.

Idag har jag fått ett sms från min polare Tesse. Hon är på tjocken. I oktober ska hon föröka sig. Jag tycker det är kul fast lite trist också. Vi ses nästan aldrig för hon har aldrig tid och med en liten knodd lär hon ju få ännu mindre tid! Fast under mammaledigheten kanske vi hinner ses litegrann alla fall. Jag har redan bestämt vad jag ska köpa i födelsedagspresent åt ungen när den kommer till världen.=)

  Jag har ingen bild på Tesse. Det beror på att vi nästan bara träffas på Willys eller ICA Maxi eller så och det är inte så jätteroliga miljöer för fotografering. Men jag ska nog ta med kameran nästa gång. Kanske fota magen. Jag kommer ju aldrig ha en egen barnmage att ta kort på.

 

Sven knallade just förbi här och sa något fullkomligen obegripligt. ”Bossen ger en buff som stackar upp till tio gånger. Och vid tio stackar kan tanken inte längre helas.” Jag fattade noll. Sen skrek han att Figaro hade aggron och smiskade honom tio gånger på stjärten! Nu kan han inte helas. Vad nu det ska betyda. Men då visa det sig att aggron hoppat till Gimli och Sven rusade iväg för att smiska honom på stjärten med! Hmmm … Jag undrar just hur man får aggron …?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0