Damm.

Så har det plötsligt blivit vinter igen. Snöslask var vad mina trötta ögon registrerade när jag kvart i åtta vinglade ut i köket för lite vätskepåfyllning. Man blir så torr i munnen av att andas genom den. Jag gick och la mig igen. Nej, fy fan för att gå ut i det här vädret!

  Plingplong sa telefonen och Annsofie undrade vad i helvete det var frågan om?! Hallucinerade hon? Tyvärr inte fick jag svara, såvida det inte var frågan om nån sorts masshallucination då, och det var det ju inte.

 

Cut.

 

The Mentalist är min favoritserie just nu. Därför måste jag citera kanske det bästa replikutbytet i hela världen.

 

- Are you sure about that agent Cho? I can make one phone call, and your career is toast.

- That’s impressive. The best I can get with one call is a pizza.

 

Hohohaha!=D Cho är min idol.

 

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Har suttit och sneglat på bokhyllorna rätt länge. En avdamning är vad jag tänker mig. Var ett tag sedan. I samband med ommålningen för att vara exakt. Kaffet är nästan slut. Dags att ta ett beslut nu. Damma eller inte, det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0