En miniminliten en.

En sista kopp kaffe. Den har en lätt eftersmak av rosmarin. Konstigt. Hyllorna är dammfria nu och jag har försökt möblera om, men det blev inget vidare bra så det fick vara som det var innan.

  Mitt emot oss bor jack russelln Gusten och han brukar sitta i sitt fönster och titta ut. Nu har dom skaffat sig en till. En miniminiliten och jag har stått bakom gardinen och tjuvtittat när dom rastat den utanför vårt fönster. Jag vill med ha en! En miniminliten! På Falkos kennel har dom en vit bullishane kvar. Om jag var oförnuftig. Om jag var lite mer spontan. Om jag inte tänkte efter före. Men som tur är så gör jag det, tyvärr. Men vad mysigt det vore med en miniminliten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0